تور زمینی وان

  • ۰
  • ۰

چربی گیر

 

چربی گیر تله گریس (همچنین به عنوان رهگیر گریس ، دستگاه بازیابی گریس ، کپسول گریس و مبدل گریس نیز شناخته می شود) چربی گیر دستگاه لوله کشی (نوعی تله) است که برای رهگیری بیشتر گریس ها و مواد جامد قبل از ورود به سیستم دفع فاضلاب طراحی شده است. فاضلاب متداول حاوی مقادیر کمی روغن است که به مخازن سپتیک و امکانات تصفیه وارد می شود و یک لایه کفگیر شناور را تشکیل می دهد. این لایه کفگیر بسیار آهسته توسط میکروارگانیسم ها در فرآیند هضم بی هوازی هضم و تجزیه می شود. مقادیر زیادی چربی گیر روغن حاصل از تهیه غذا در رستوران ها می تواند یک مخزن سپتیک یا مرکز تصفیه را تحت فشار قرار دهد و باعث رهاسازی فاضلاب تصفیه نشده در محیط شود. چربی های با ویسکوزیته بالا و چربی های پخت و پز مانند گوشت خوک وقتی خنک می شوند ، جامد می شوند و می توانند با مواد جامد دیگر دفع شوند تا لوله های تخلیه را مسدود کنند.

تله های چربی از زمان ویکتوریا مورد استفاده قرار می گیرند: چربی گیر ناتانیل وایتینگ اولین حق ثبت اختراع را در اواخر دهه 1800 بدست آورد. تله ها میزان چربی ، روغن و گریس (FOG) که به فاضلاب وارد می شود را کاهش می دهند. این جعبه ها شامل جعبه هایی در داخل مجرای تخلیه هستند که بین غرق های آشپزخانه و سیستم فاضلاب جریان دارند. آنها فقط فاضلاب آشپزخانه را از خود عبور می دهند و هیچ سیستم زهکشی دیگری مانند توالت را سرویس نمی دهند. آنها می توانند از چربی گیر مواد مختلف مختلف مانند فولاد ضد زنگ ، پلاستیک ، بتن و چدن ساخته شوند. دامنه آنها از 35 لیتر تا 45000 لیتر و بیشتر است. آنها می توانند در بالای زمین ، زیر زمین ، داخل آشپزخانه یا خارج از ساختمان قرار بگیرند.

  • ۹۹/۱۲/۱۲
  • سینا رادمهر

نظرات (۱)

وبلاگ خوبی دارین لطفا از وبلگ من هم دیدن کنید و درصورتی که مایل بودید دنبالم کنید ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی