تور زمینی وان

  • ۰
  • ۰

12 زندگی آشپزخانه برای مهمانداران
نکات و ترفندهای کوچک برای کمک به تسهیل زندگی و خانه داری.

می خواهم نکات و ترفندهای کوچکی را با شما در میان بگذارم که به تسهیل زندگی و خانه داری کمک خواهد کرد. من مدت هاست که از بسیاری از این ترفندهای روزمره استفاده می کنم ، اخیراً در مورد برخی از اسرار آموخته ام و هنوز آن را امتحان نکرده ام ، اما حتماً آن را امتحان خواهم کرد. من امیدوارم که این مشکلات زندگی به شما سود برساند ، تکالیف خود را آسان کنید و برخی از مشکلات روزمره را برطرف کنید. امروز اسرار آشپزخانه را به اشتراک می گذارم ، در مقاله های بعدی به دنبال نکات و ترفندهای جدیدی برای زندگی روزمره باشید.

1. از برش تخم مرغ نه تنها می توانید برای برش دادن تخم مرغ های جوشانده استفاده کنید ، بلکه برش های ایده آل قارچ ، توت فرنگی و سایر میوه ها و سبزیجات نرم را نیز برش می دهید.

2. هر زن خانه دار می داند که تخم مرغ خام از روی میز یا کف آن دشوار است. اگر یک تخم مرغ خام می افتد یا می ریزد ، بلافاصله دستمال را نکشید. به مقدار فراوان روی تخم مرغ پاشیده شده را با نمک بپاشید ، ده دقیقه صبر کنید و با برداشت ادامه دهید. تخم مرغ به راحتی از بین می رود ، بدون چسبندگی و رگه ها.

3. با استفاده از یک نوشیدنی ، می توانید سبزی های توت فرنگی را به راحتی و مرتب مرتب کنید. انواع توت ها از قبل تهیه شده می توانند برای پختن پای ، تهیه مربا یا بستنی و برای تزئین ظروف استفاده شوند.

4- از چوب لباسی برای شلوار (با دو کلیپ) می توانید یک نگهدارنده برای کتاب دستور العمل ها تهیه کنید. بسیار راحت - کتاب در صفحه مورد نظر بسته نمی شود ، و شما آن را با دست های کثیف لکه دار نخواهید کرد.

5- اگر صفحه برش شما به طور مداوم روی میز میخورد ، یک حوله مرطوب را در زیر آن قرار دهید. باعث ایجاد مقاومت می شود ، تخته از لغزش متوقف می شود و شما خود را با چاقو قطع نمی کنید.

6. اگر وقت کمی دارید و یا برای نوشتن لیستی از کالاهایی که لازم است بخرید خیلی تنبل هستید ، از در دسترس بودن سهام خانه در گوشی عکاسی کنید.
از محتویات یخچال ، جعبه های سبزیجات ، قفسه ها با غلات عکس بگیرید. چند ثانیه طول خواهد کشید و شما می دانید که چه چیزی را باید بخرید.

7. یک چاقوی پیتزا می تواند چیزی بیشتر از پیتزا را قطع کند. او پنکیک ، نان پیتا ، سبزیجات و خیلی بیشتر از یک چاقوی معمولی را برش می دهد. به نظر می رسد مرتب ، یکدست و بدون لبه های پاره شده.

8- برای حفظ آب میوه کیک پس از تعطیلات ، برش های آن را با برش های نان بپوشانید. برای اتصال نان به لبه های برش کیک از چند خلال دندان استفاده کنید. این کار از خشک شدن قطعات شدید جلوگیری می کند ، آنها مرطوب و مزه خواهند ماند.

9- خلال دندان یا میله های باربیکیو هنگام حمل کیک و شیرینی های پوشیده از لعاب به شما کمک می کند. به منظور خراب نکردن یخ زدن ، میله ها را درون کیک یا کیک قرار دهید و با فیلم چسبنده در بالا بپوشانید.

10. برای بهینه سازی فضای فریزر می توانید از گیره های کاغذی استفاده کنید. کیسه های سبزیجات یا میوه ها را روی گیره ها آویزان کنید و سایر مواد غذایی منجمد را روی قفسه قرار دهید. این روش برای قفسه های باز در فریزر مناسب است نه برای کشو های قابل قفل.

11- برای رفع کیسه های داخل سطل ، قلاب های کوچک و حلقه هایی را به آن بچسبانید. چنین قلاب هایی در هر فروشگاهی که کالاهای خانگی را می فروشد فروخته می شود. هنگام پرتاب زباله به یک سطل ، بسته بسته نمی شود و شما دیگر نیازی به اصلاح مداوم آن نخواهید داشت.

12. کیف - تی شرت ها به راحتی در جعبه دستمال نگهداری می شوند. کیسه ها را با چسباندن کف یکی به دستگیره های دیگر به یکدیگر وصل کرده و در یک جعبه قرار دهید. بسته ها مانند دستمال بیرون کشیده می شوند.

  • ۹۸/۱۱/۳۰
  • سینا رادمهر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی